Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Anna - 9 oktober 2007 13:27

Nu var vi hemma igen, bådatvå!

Tyra hade skött sig fint. Hon pep inte nått o gick duktigt med på promenaden. Väl ute i hundgården ville alla andra hundar nosa på henne, det va ju lite läskigt förstås! Men sen när de nosat färdigt så gick de iväg för att leka. Kvar stod Tyra...

Slutligen bestämde hon sig visst för att vara med o leka. Äntligen släppte det! Där efter blev det lek o bus. Med andra ord så gick dagen jättebra. Nu återstår en halv dag till innan det bli heldagar. så... fortsättning följer!

Av Anna - 9 oktober 2007 08:57

Nu har jag lämnat Tyra på dagis för första gången!

Usch!! Det är förståligt att mammor har svårt att skola in o lämna sina barn på dagis. Tyra tittade på mig så oroligt när jag gick. Hoppas nu bara att det går bra. Hon kommer att vara själv i "ett rum" tills promenaden. Då först får hon träffa de andra hundarna som hon kommer att dela rum med.


Så nu har jag inget för mig mer än att surfa... som vanligt!  :-)

Holl nu snälla alla tummar ni har för att Tyret inte döör av ångest. En mycket stor risk enligt hennes nojjiga matte!

Man fick ju ringa dit o höra hur det går så jag kanske gör det innan det är dax att hämta henne. Vet inte om jag klarar att sitta oviss tills kl 11.30


Ovido - Quiz & Flashcards