Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Anna - 16 oktober 2007 14:06

Jaha!!

Då blev det ju precis som jag ville att det INTE skulle bli!

Tyret löper....

Vilket ju innebär att hon inte kan vara på dagis vilket i sin tur innebär att vi måste lösa alla arbetsdagar på annat sätt. Hon kan ju inte vara själv hela dagarna varje dag. Men när Janne slutar 16 o jag börjar 14 så får Tyra vara själv här hemma o så hämtar Janne henne här. Det blir ju lite ensamhemma träning vilket ju oxå behövs.

Så jag fick ringa till JR:S hundcenter o meddela detta. Tur som det är så var Johanna himla gegerös o sa att vi kunde ha kvar platsen o betala ½ priset för den kommande månsden pga detta. I annat fall så får man ju betala ändå, trots att hunden löper. Men eftersom att vi knappt hade hunnit skola in Tyra så sa hon att vi kunde göra såhär.

Det kändes ju himla skönt tycker jag. Det verkar ju vara så bra där o Johanna är sååå duktig o bra m hund så jag vill inte byta dagis nu.

Så då blir det väl som en till lite inskolning om tre veckor igen då. Tror dock inte att det ska vara nått problem eftersom att det gick så pass bra m Tyra under hennes riktiga inskolning.

Men dagarna fram tills dess blir ett enda stort pussel. Ensam hemma, Hos Lena, Hos "farmor o farfar", Hos mormor Trettu....

Men det ska nog gå.

Det måste gå!

Ovido - Quiz & Flashcards