Alla inlägg den 20 september 2007

Av Anna - 20 september 2007 13:20

NU har vi snart bott i nya lägenheten i en vecka. Vi trivs, Tyra slänger sig i soffan som hon brukar o tar för sig av tillfällena att ta upp en soffa nästan själv. Dock är hon mycket noggran med att informera när det går någon i trapphuset. Jag hoppas verkligen att det ger sig med tiden.

Idag är första dagen som hon är ensam hemma medan jag jobbar. Så jag hoppas verkligen att det går bra!!!!

Igår var det personalmöte på mitt jobb. Tyra fick vara med eftersom att jag inte vill lämna henne för mycket. Hon skötte sig så bra. Jag hade en liten känsla av att hon skulle vakta o muttra så fort som någon kom o gick i dörrarna. Men hon låg så duktigt på sin filt. Hon tittade upp på mig ibland för att se om det var ok det som lät.

Så gårdagen var inge vidare för en hund. Det blev ingen långpromenad kan jag säga. Skäms lite faktiskt. Men tänkte kompensera det idag. När jag slutar ska jag ta med mig henne till skogen o gå en sväng där. Det har ju blivit en hel del stadspromenader nu när vi bor ännu mer centralt.

Ovido - Quiz & Flashcards