Alla inlägg den 22 september 2007

Av Anna - 22 september 2007 20:34

Hallå!

Så det blev som jag befarade.

Kanske var det dumt av mig att tro att Tyra skulle klara av att vara själv ett helt arbetspass redan nu. Hon har ju kanske inte hunnit vant sig ännu.

När jag kom hem i torsdags så hörde jag bebban gråta! Usch!!! Tänk vad det skar i hjärtat. När jag sedan kom in såg jag även ett resultat av dagen. En söndertuggad maddrass. Väl söndertyggad kan jag säga....

Dagen efter detta, alltså på fredagen så ringde hyresvärden TRE gånger o lämnade meddelande. "det gäller klagomål som vi fått angående din hund"

Inte kul!

Jag ringde upp o förklarade läget. Sedan ringde jag till JR:s hund center. Så på måndag ska vi dit o hälsa på. Kanske blir det så att Tyra får gå på dagis på dagarna. Det är ju en dyr lösning men kanske nödvändig tills hon vant sog vid sitt nya liv. O då behöver inte matte prioritera bort extrajobb o annat för att åka hem till Tullan. Så, vi får se hur detta fortlöper.

Fortsättning följer...

Ovido - Quiz & Flashcards