Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Anna - 4 augusti 2007 17:54

Idag har det varit en riktigt fin sommardag. Vi träffade Sarah o Leia o gick en promenad runt Karlslund. De lekte o for runt.
Sista biten hittade dom en pinne som var himla kul att leka med. Är det inte brottning så är det pinnfight.

Efter promenaden var jag till Hund & Katt- affären o köpte lite bra-att-ha-saker. Bland annat blev det en ny vattenflaska eftersom att den jag hade gick sönder. O så köpte jag ett hundspel. Det blev "Dog smart" som BARA kostade 279:- Jag fattar inte varför det måste vara så dyrt. Att de tror att folk har råd o lust att köpa då. Men tydligen finns det dom som har... :-)

 (o i mitt fall menar jag lust, inte råd)

Hon var iaf himla duktig. Trodde inte att hon skulle fatta så fort hur man skulle göra. Efter ett par sek hade hon hajjat. Måste nog köpa ett svårare för närmare 400:- ist. :-)

Spelet går till så att jag ska lägga godis under träklossarna som sedan ska stå i hålen på spelträt. Sedan ska hunden lyfta på klossarna för att få fram sitt godis. Låter kanske inte så avancerat men...

Tyra tyckte att det va kul i alla fall. De va ju de som va poängen!


Ovido - Quiz & Flashcards