Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Anna - 13 augusti 2007 18:42

Tyra o jag gick en långis idag. Det var länge sedan så båda tyckte nog att det var riktigt skönt. Som vanligt hade Tyra inte ätit frukost men brukar äta efter en riktigt lång promenad. Dock inte idag. Hon gick o la sig direkt när vi kom hem. Jaja, tänkte jag. Hon äter väl så småningom.

Tjatig o gnällig har hon istället varit hela resterande dagen. Ja la mig i soltolen vid balkongen för att slöa lite (det blåste för mycket för fryslorten för att sitta ute i parken) Hon kom flera gånger o krånglade. Trode att hon ville åt solen, soldyrkare som hon är. Efter att jag hört o blivit störd av henne tillräckligt många gånger frågade jag henne om vi skulle gå ut igen o då...

Gu va gla man kan bli. Misstänkte då att det var ngt vajsing.

Hon sprang ner för trappen o ut. Kissa som en tok först (så jag trodde att det BARA var det) men sedan gick hon lite o satte sig för att bajsa... diarré!!

Undrar varför...

Hon bajsade länge o tillslut kom det inget.

trevligt ämne va:-)

Sedan lite till igen o då kom "vatten". Hon kräktes även lite men eftersom att hon inte ätit nått så vet ni hur resultatet blev...

Vet inte med mig att hon ätit nått konstigt.

Sedan var det bara att gå in igen. Insåg då i samma stund att jag tappat min hem nyckel som jag hållit i handen. Suck!!

Fick nu släpa med mig min slöa o hängiga hund runt i parken för att leta efter de förbannade nycklarna. Och efter MYCKET letande så hittade jag dom! Tack o lov!!!

Hade inte orkat med en motgång till!!

Så nu ligger Tyret o slöar. Verkar ha piggnat till lite efter bajseriet plus att hon till slut kunde äta lite.

Hoppas det är slut på denna historia nu!

Ovido - Quiz & Flashcards