Alla inlägg den 1 juni 2007

Av Anna - 1 juni 2007 15:03

Nu när jag skaffat mig en blogg kan jag ju lådsas att någon annan än mina vänner går in på den. Så... Är det någon som råkar veta om någon lydnadstävling i Örebrotrakten?? Jag skulle vilja åka o titta lite. En vacker dag så kanske ett av ekipagen heter Tyra o Anna...

Så...?

Av Anna - 1 juni 2007 14:55

Sitter här o funderar på vart allt kommer ifrån...

Kärt barn har många namn säger man ju och det är något som stämmer kan ja lova!! Tyra har haft många smeknamn under sina  2½år. Det har varit olika namn under olika perioder, Bebban, Tullan, Gossen, Bebbidoll, Snossi och just nu är "Tullamaj" ett hett namn här hemma. Vart f...n har jag fått det ifrån. Det är på nått vis så att man har så mycket känslor så man måste få utlopp o då kommer det allt möjligt konstigt ur denna glappande mun som aldrig är tyst. Om Tyra kunde tala skulle hon med all sannorlikhet säga åt mig att HÅLLA KÄFTEN! Så fort hon kommer till mig är jag som tvungen att klämma ur mig nått i stil med "Mattes lilla tullamaj, matte älska dej. Du mattes gossi".

Jah, suck! Tänk så man är . Tur att Tyra inte kan säga vad hon säkerligen tänker....

Ovido - Quiz & Flashcards